close

https://www.youtube.com/watch?v=UM0OuQrOjBs
美女與野獸 :Leo Lee Little do you know 總會有人溫暖你的歲月,驚艷你的時光 中文歌詞
Little do you know 你可知曉
How I’m breaking while you fall asleep 當你入睡時我卻有多麼掙扎
Little do you know 你可否明白
I’m still haunted by the memories 我仍與回憶苦苦糾纏
Little do you know 而你不會知道
I’m trying to pick myself up piece by piece 我試圖一點一滴地將破碎的自己拾起
Little do you know 你可否明白
I need a little more time 我所需要的只是些時間

Underneath it all I’m held captive by the hole inside 在這些情緒陰影之下,像是被內心空洞所困的我
I’ve been holding back for the fear that you might change your mind 你或 許會改變心意,而我正在控制著那份恐懼
I’m ready to forgive you but forgetting is a harder fight 我願意原諒你 但遺忘卻是一場長久的鬥爭
Little do you know 你可否明白
I need a little more time 我所需要的只是些時間

I'll wait, I'll wait 我會一直等待著你
I love you like you've never felt the pain, I'll wait 你是如此勇政無懼前方痛苦阻礙 所以我願意等待
I promise you don’t have to be afraid, I'll wait 我許諾你一個最安全的港灣 因為我願意等你
The love is here and here to stay so lay your head on me 近在咫尺的愛 就這樣安心倚靠著我的肩膀

Little do you know 你可知曉
I know you’re hurt while I'm sound asleep 我知道當我正在沈睡時 你卻受了傷
Little do you know 可否明白
All my mistakes are slowly drowning me 那些我過去曾犯的錯誤正逐漸將我掩埋
Little do you know 而你不會知道
I’m trying to make it better piece by piece 我試圖讓一切一點一滴地變得更好
Little do you know 可否明白
I'll love you till the sun dies 我會愛著你直到豔陽死去的那一刻

Oh wait, just wait 我會一直靜靜等待著你
I love you like I've never felt the pain, just wait 你是如此勇政無懼前方痛苦阻礙 慢慢等待
I love you like I’ve never been afraid, just wait 我許諾你一個最安全的港灣 而你只需再等等我
Our love is here and here to stay so lay your head on me近在咫尺的愛 就這樣安心將你的心交予我吧

I'll wait, I'll wait 我會一直等待著你
I love you like you've never felt the pain, I'll wait  你是如此勇政無懼前方痛苦阻礙 所以我願意等待
I promise you don’t have to be afraid, I'll wait 我許諾你一個最安全的港灣 因為我願意等你
The love is here and here to stay so lay your head on me 近在咫尺的愛 就這樣安心倚靠著我的肩膀
Lay your head on me 倚靠著我的肩膀吧
So lay your head on me 將你的心交予我吧
‘Cause little do you know  而你不會知道
I love you till the sun dies 我至死不渝地愛著你到永遠

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    鳳翎 精靈花園 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()